fOlLoWeRs

24 Mei 2010

LaGi SeBuLaN nK p UITM,mELAkA.





assalammualaikum..hari nie shikin akan berkongsikan perasaan yang apy...n xlame ag akan bertukar menjadi sedeyh...shikin arap shikin dpt senyum seperti biasa walaupun berjauhan ngan family...

huh..pejam celik da penghujung bulan 5...n bulan 6 akan muncul..so,,pada 26.6 aku akan menyambung kn pelajarn ku di menara gading n menyahut seruan cita2 ku bkn seruan cinta k..hahaha...mkne ye da xlame ag aku akan bermastautin di melaka...aku takut sgt bila jauh ngan mak aku...aku ase dunia aku nie sunyi giler bila nak tdo...n msti teringatkan emak...mak akak xtaw nk ungkapkan syg kt depan mak cm ne tp ati akk kuat mengatakan mak adalah segala2 ye buat akk...i love u so much mom!!!!

ok...stop talking abaut sad life...now,,we continue with apy life...hari tu aku p semban...aku p naik moto la..ayh aku ye pandai n degil ajak aku p semban naik moto...
aku da ckp da bwk kete t ujan senang tp ayah aku tu degil gler la..buang karen je aku ckp tp still ngan keputusan dye..huhuhu..aku pun etot la keputusan ayh aku tu tp ajat kami nk ke town semban xtercapai kerna perjalanan kami titbe di alang oleh ujan yg sgt lebat...erm,,yg best ye p ujan alik pun ujan...senang ckp ujan tu cm iri hati ngan kteowg la..huhuhuhu..tp bila pkir2 alik ujan tu cm nk bg taw yg aku lom mandi je..tp akikat ye aku wangi gler..hahahaha

tp kngn yg xleh lupekan la...seumur idup aku,aku xnh kehujanan p semban...hahahaha...
alik je umah mak n adk2 aku gelak...peh,,ag la sakit ati diwat ye...lame seyh,,aku tersadai kat tesco...nk masuk dlm basah bju n sua...so,,nk ngelakkn malu xyah la masuk..duk lua jela..hahahaha..lepas je reda ingt nk p minum tp sblm masuk pd da ujan alik...xjd la nk singgh kedai 4 minum air panas yg leh menhangtkn bdn aku yg agak kebekuan itu...hahahahaha...seriously,,aku mmg da fobia naik moto p jln jauh..hahahaha



ok la..tgn aku da penat menaip...n idea difikaranku pun da semakin kering...so,,aku stop kt cni dlu...ada ari ada mod..ada cita aku aku update ag...hahaha..plik ye pantun...huhuhuhu...