fOlLoWeRs

22 Januari 2010

UnClE aKu Kt HuKm

aku ari nie nk kongsi cite...bg aku cite sdeyh...
aku arap2 sgt kwn aku yg follow aku doakn same kesembuhan uncle aku...
pd 22.1.10 ari uncle aku kne transfer ke HUKM dr KPJ,seremban...
mula2 uncle aku kta dye sakit kt bhgian peha n tgn...coz tgn n peha dye xleh angkt n usik coz sakit...lps tu..kteowg pun tugu jela dye kt hos...
tp mase dye nk p HUKM tu aku ada kt KPJ..mase nk p tu punye la sedeyh...dye da cm da xd kt dunia kte..aku punye la nanges mase tu...ase cm akan kehilangn sowg pkcik je...
aku takut la...smlm aku p HUKM...uncle aku da msuk wt ICU...keadaan dye da cm kritikal...dye pun da msuk bilik pengasingan...kowg taw x mak aku tanye nurse nape uncke aku..nurse tu ckp uncle aku kne jangkitan kuman kt peparu...
nape la dugaan yg uncle aku almi bert...pd al dye baik n pemurah..tu la dugaan n ketentuan yg ALLAH berikan..aku minx sgt kwn2 aku doakn..aku tkt sgt ilang dye...selama nie dye la tmpt aku kongsi mslh...aku syg dye n aku da aggp dye cm ayh aku yg kedua...aku arap sgt dye cepat sembuh n umur ye pnjg...coz aku xsempat ag nk bls budi dye..nk bg dye kejayaan..yg dye selalu sebtkn..dye slalu nshtkn aku blaja pndai2...dye suh aku aja adk2 aku..dye nk tgk kteowg berjaya...katanya...aku lom sempat tunaikn ag...aku arap sangt dye sembuh..aku jge minx sape2 follow aku doakn uncle aku cpt sihat...aku ucpkn tq sape yg doakn...smg kowg bhgie dunia n akhirt...