fOlLoWeRs

04 Disember 2009

DiRiKu

Nama aku nurul ashikin bt ab kahar..umur aku baru 17 tahun..aku tengah menduduki peperiksaan yang paling besar dalam hidup aku iaitu SPM..pekse nie menentukan aku jadi ape bile ari kelak???

ko ase aku nie layak jadi pe???cite2 aku nak jadi akauntan..aku hope dpt jadi la..

ape yang kowg nak taw???owh..mesti nak taw yang aku da berpunya ke lom???

sowie la..aku still single n available...

ak baru je putus ngan pakwe aku...aku sayang sgt kt dye...tp mybe tak de jodoh kot...mulai dr ari yg aku putus tu aku da berazam tak nak cari pakwe..bia la bende tu dtg sndiri..aku pun kdg2 ase bahagia bila hidup sowg2..

ase bebas nak wt ape pun...so aku suggest kt kowg yg kapel better jd solo...bkn nk pengaruh kowg for putus tp advice from aku je...huhu...ape lg erk???owh hobi aku membaca novel...aku suka bace novel cinta yang byk konflik...hehe..bg aku bile aku bace bleh wt aku pengajaran...atau pedoman for hidup aku..ceh???jiwang la plak..